Jesień idzie, media jadą

Przyszła dzisiaj przesyłka ze Strychu z żelem mediowym, farbkami i tuszami. I co? Nie wytrzymałam i od razu rozpoczęłam zabawę. Po kilku nieudanych  próbach w końcu zrobiłam jesienny tag - w brązach, złotach i z zegarkiem, który dostałam od dziadka. Nie mogło też zabraknąć szydełka.









Tag wysyłam na różane wyzwania Na strychu i Stonogi.




 I jeszcze pytanie - kto zgadnie, z jakiego materiału zrobiłam róże? Dla osoby, która pierwsza poda prawidłową odpowiedź mam niespodziankę - komplet białych szydełkowych różyczek.

Komentarze

  1. czy to liście???
    a tag jest rewelacyjny po prostu ... boski ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś koleżanko i to pięknie zaszalałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez myślę, że to liście:) Przepiękna praca! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomicie uchwycony ciepły, jesienny zmrok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny tag!! tyle dodatków, napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie miałam pytac, czy różyczki z liści robiłaś :P
    Świetna praca!!! Tyle szczegółów do podziwiania :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, lubię użycie w projektach takich elementów jak stare zegarki itp. :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Na Strychu! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każde słowo jest mile widziane.

Popularne posty