Fotografia u początkującej blogerki

Publikacja zdjęć na blogu męczy mnie od samego początku. Najpierw pytanie jak zrobić dobre zdjęcie, jak dobrze wyeksponować pracę, a potem jak przygotować zdjęcie do publikacji, czyli kompresowanie, przycinanie, dodawanie ramek itd. W końcu zebrałam się w sobie. Instalacja darmowego PhotoScapa, nauka, ćwiczenia, eksperymenty... myślę, że warto było.
Pierwsze efekty nauki i eksperymentów poniżej:


 

A podpowiedzi  można znaleźć m.in. na blogu Agnieszki, o  tutaj:


Komentarze

  1. Dla mnie fotografowanie to wciąż wyzwanie, szczególnie, że mam tylko stary kompakt. Bardzo Ci dziękuję za link do poradnika na temat fotografowania prac - te porady bardzo mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każde słowo jest mile widziane.

Popularne posty