Jak się nie ma, co się lubi

O tym, że scrapowe pasje to droga zabawa, nie muszę tutaj nikogo uświadamiać. Co zrobić, gdy jednak funduszy brak, a potrzeby są?
Chcę Wam  pokazać jak sama sobie produkuję tekturowe ozdoby. Są to tarcze zegarów. 
Na zwykłej białej kartce wydrukowałam różnej wielkości czarno-białe obrazki zegarów (oczywiście tylko takie, które można ściągać za darmo).


Obrazki wycięłam z pewnym marginesem i przykleiłam na tekturkę. Następnie tarcze zegarków wycięłam za pomocą wykrojników o kształcie koła. Kolejność jest bardzo ważna - najpierw przyklejamy, a potem dopiero wycinamy!


Wycięte zegary są naprawdę ładne - okrągłe, mają równe, gładkie brzegi, są sztywne i grube. Możemy je przycinać tak, jak potrzebujemy do naszej pracy. Tarcze możemy tuszować, stemplować, ozdabiać, malować farbkami lub, jak ja to zrobiłam, lekko potraktować gesso. Ostrożnie z psikaniem mgiełkami lub wodą! Tusz z drukarki rozmazuje się!


 I gotowe! Prawda, że prezentują się pięknie? Teraz możemy przejść do pracy nad kartką.


A efekt końcowy prezentuje się tak:







Oprócz zegarów, do zrobienia kartki wykorzystałam papier czerpany Namaste, z którego powstały kwiatki i listki. Mam nadzieję, że  pomysł na tekturki domowej produkcji komuś się spodoba i przyda. 
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej i twórczej pracy!

Komentarze

  1. Piękna kartka i świetny pomysł na tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się przyda - ja tez kombinuję z free grafika z internetu, ale nie wpadłam na to żeby dodatkowo podkleić tekturką - a to taki świetny patent. :)
    Kartka oczywiście zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za literówki - zdarza mi się połykać literki - obiecuję się poprawić ;)

      Usuń
  3. Piękna kartka a ten patent z tekturką super, nie znam taniej dziedziny rękodzieła a obracam się w kilku...tylko laikom się wydaje, że wszystko jest za darmo...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeeee......, a........., ech- brak słów po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super kursik:) Twoja kartka mnie urzekła. zresztą Lubię wszystkie Twoje prace, są w takim moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny lift :-))) Zegary fantastyczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka cudowna, zegary wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka i ciekawy pomysł na samodzielne tekturki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każde słowo jest mile widziane.

Popularne posty