Dla Mamy i Taty

"W domu nie musi być ładnie. Najważniejsze, aby było w nim dobrze"...
Chodzi za mną to zdanie od piątku. Usłyszałam je w starym, garbatym domku, który remontują znajomi. Od razu do mnie przylgnęło i bardzo mi się spodobało. Jest po troszkę też "moje".
Wykorzystałam je do kartek z okazji Dnia Mamy i Dnia Taty - w podziękowaniu za wszystko, co w domu dzięki nim mamy. A karteczki powstały w szkole przy współudziale dzieciaczków. W zasadzie są z niczego -  kartka ze starej książki, ścinki koronki lub serwetki papierowej, kwiatuszki z resztek kordonka i wycinki z gazet (tu akurat Świerszczyk), do tego nożyczki, klej, czarny żelopis i trochę farbek akwarelowych. I tyle. Bardzo prościutkie w wykonaniu, trochę koślawe, nierówne, ale na tym polega ich urok. Wszak nie idzie o to, by było ładnie ale by podziękować za dobroć serca.









Komentarze

  1. Ojejku- zachwycające kartki,świetny pomysł. Osobiście wszelkie domki uwielbiam i bardzo cenię proste i fajne pomysły. Super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każde słowo jest mile widziane.

Popularne posty