Wakacje coraz bliżej!

Robiąc porządki w bibliotece znalazłam w starych czasopismach zdjęcie pewnego obrazu. Od razu strasznie mi się spodobało. Wycięłam, zeskanowałam, wydrukowałam i ...


... wykorzystałam do zrobienia kartki dla nauczyciela. Oczywiście w podziękowaniu za mijający rok szkolny. Do wakacji bowiem już tylko cztery tygodnie!
Niestety, zdjęcie nie było opisane. Czy ktoś wie coś więcej o tym obrazie? 






Do tego obrazka z pewnością jeszcze wrócę. Na razie tak na gorąco, od ręki wymyśliłam coś takiego. Nieoczekiwanie też wróciłam do formy, od której zaczynałam moją kartkową przygodę. Jak to fachowo się nazywało - kartka sztalugowa?... Chyba.
A wykorzystane papiery to uhk-i - Journal i pomarańcze ze Sklepów Cynamonowych.

Komentarze

Prześlij komentarz

Każde słowo jest mile widziane.

Popularne posty