środa, 1 maja 2013

Do zapisania

To miał być pracowity dzień nad kartkami komunijnymi. Siedziałam, przymierzałam, wycinałam i... nie szło mi wcale. Wyszło za to coś, czego kompletnie nie planowałam. Składaczek - albumik. Maleńki, bo zaledwie 5x6,5 cm. Pomysł podejrzałam ostatnio u "Szydełkiem w oko". Mój albumik jest bez zdjęć, ozdobiłam go szydełkowymi kwiatkami mojej produkcji. Teraz pozostało tylko zapisać go jakimiś życzliwymi słówkami, myślami, czymś specjalnym dla kogoś bliskiego.







5 komentarzy:

  1. Wow! Niesamowity! Ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały,te brązy w koronkach mniam..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! :) a kwiatki cudne :) koronkowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny albumik!! a ja zapraszam po wyróżnienie na blog KD: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2013/05/wyniki-wyzwania-brazowego.html

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo jest mile widziane.