Firanki na święta

Jak się okazało, firanki nie muszą spełniać tylko funkcji tzw. okiennej. Dostałam dzisiaj calutką torbę firankowych resztek - śliczne - białe, tiulowe, kremowe, brązowe, złote... do wykorzystania w moich  robótkach. Oto pierwsze ich zastosowanie - świąteczny wianek.

Firanki pocięłam na małe paski. Z tektury wycięłam okrąg i na nim wiązałam moje ścinkowe paseczki. Na koniec dodałam trochę ozdób - perełki, śnieżynki i sznurek. Wianek można powiesić na drzwiach lub na oknie. Można go również położyć na stole i wtedy będzie pełnił rolę świecznika, stroika czy czegoś jeszcze, co sobie wymyślimy.



Wianuszek podsyłam tutaj:

Komentarze

  1. O śliczny - rewelacyjny pomysł. Och ja też zrobiłam ale nie mogę w nocy obfotografować :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej w candy :) proszę Cię o kontakt na mojego maila: niemy_film@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na wykorzystanie resztek a efekt-rewelacyjny, bardzo Ci dziękuję za dołączenie do zabawy,
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każde słowo jest mile widziane.

Popularne posty