Rzucam wyzwanie

Na stronie Namaste można wziąć udział w wyzwaniu, które tym razem ja miałam zaszczyt poprowadzić. Zapraszam wszystkie kreatywne ręce i główki do rozwiązania mojej mapki.


Ciekawa jestem Waszych propozycji. To bardzo fajne i ciekawe uczucie widzieć swój schemat wykonany na inny, często zupełnie zaskakujący mnie sposób. Dla mnie jest to tym bardziej miłe i ciekawe, ponieważ  ja też najpierw stworzyłam mapkę, a dopiero później kombinowałam jakie kartki do niej zrobić. Oto one:



Z dóbr Namaste wykorzystałam kwiatki: 

 

Dziewczynom z Namaste dziękuję za zaproszenie do poprowadzenia zabawy. Szczegóły wyzwania i kartki ekipy Namaste tutaj:



Komentarze

  1. a nam miło jest cie gościć w naszych progach!:) zapraszamy częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna mapka i śliczne jej interpretacje nam zaproponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, mapka świetna, daje pole do popisu. Może uda mi się przyłączyć:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każde słowo jest mile widziane.

Popularne posty