A nad Oławą świeci słonko!

"Tak okropnie lało… A ja słuchałam o przygotowaniach do festynu u mnie w Jedynce i byłam zrozpaczona, że tyle ich pracy pójdzie na marne. Już dzwonili, żebym się nie martwiła, są tłumy, musieli pojechać dokupić węgla do grilla:-). Harcerze zrobili mi niespodziankę, przyszli do mnie pod okno i zaśpiewali dla mnie “Dla Justyny dzięcioł stuka…:-)”. Powiedzieli, że muszę troszkę poczuć tej atmosfery, która się wszystkim udziela tam w szkole:-) To tak, żebyście wiedzieli, co słychać w Oławie, jak tu się wszyscy cieszą razem ze mną:-)
Wiem, że cieszy się jeszcze pół świata:-) Czuję to. Od każdego pożyczyłam po porcji radości, 3 kawałki siły i parę deko ciałka, którego nigdy nie za dużo i zaczynam się pakować:-) A Was proszę, żebyście dziękowali wszystkim dookoła w moim imieniu, zanim ja będę mogła, bo nie wszyscy są “zinternetowani”:-)"

Komentarze

Popularne posty